Jak jsou v dnešní době kvalitní realitní kanceláře a jejich propagace pro lidi. Najití realitních stránek v dnešní době není nic těžkého. Stačí do jednoho z mnoha vyhledávačů zadat prodej domu nebo bytu v určité lokalitě a už vám samy najedou realitní stránky, které v dané lokalitě mají nějaké nemovitosti na prodej. Nejsou to jen jedny stránky, ale hned několik možností. Můžete najít jednu nemovitost hned u několika společností. Nemusí být propagovaný jen jednou společností. Makléřova práce spočívá v tom, aby sháněl nemovitosti na prodej a nabízel je tou nejlepší možnou cestou lidem. Někteří lidé se na makléře rovnou obrací, aby mohli své nemovitosti prodat.
Makléř za ně udělá veškerou propagaci a sepíše potřebné smlouvy na podpis. Jedná se tedy o prodej nemovitostí druhou osobou nikoliv vlastníkem. Makléř si přijede nemovitost projít, nafotit natočit potřebné podklady a materiál, který následně zpracují a vyhotoví z nich vhodné podklady pro samotný inzerát. Někteří používají ke své práci i drony nebo různou vymoženou techniku, která jim vyhotoví kvalitní záběry. Většinou se jedná o podklady na fotografie nemovitosti, videa, nebo vytvoření virtuální prohlídky. Záleží jen na možnostech makléře. Jak moc času a peněz do propagace investují.
V dnešní době není nic zadarmo. Záleží, jak celková nemovitost vypadá, v jakém je stavu, jaké náklady na ni jsou, jakou má rozlohu a jestli je v dobré lokalitě. Všechno hraje roli pro lidi, kteří by si jí chtěli koupit. Když makléř nafotí nemovitost, která je povrch zaskládaná nepořádkem a nakupeným bordelem, nebude udržovaná a několik let v ní nikdo nebude bydlet a bude tím pádem promrzlá, zájemců bude rozhodně méně. Když bude nemovitost vyklizená a bude ve stavu k nastěhování, že na ní nebudou potřebné opravy, rozhodně bude mít jinou váhu. I samotné uklizení a naaranžování pomůže lidem v rozhodování. Každá maličkost rozhoduje.